Fundacja Aktywizacja
poszukuje
Eksperta/-tki ds. dostępności i PIAP
Jesteś zainteresowany pracą w dynamicznym środowisku pozarządowym?
Jesteś otwarty na różnorodne zadania, nie boisz się wyzwań i chciałbyś się rozwinąć?
Ta oferta jest dla Ciebie!
Oferujemy:
- pracę w dużej organizacji pozarządowej
- możliwość współpracy z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w obszarze dostępności cyfrowej, edukacji cyfrowej oraz w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w Perspektywie Finansowej 2014-2020
- pracę w różnorodnym zespole
- możliwość współpracy z organizacjami, instytucjami i firmami z Polski
i z zagranicy - pracę w samym centrum Warszawy
- umowę o pracę na czas określony
Kluczowe zadania na stanowisku:
- bieżące wsparcie personelu projektu oraz gminnych partnerstw w zakresie realizacji zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
- dbanie o dostępność narzędzi informatycznych tworzonych w projekcie
- bieżący monitoring realizacji zasady dostępności w projekcie
- współpraca z personelem projektu po stronie Partnerów w zakresie realizacji projektu, przede wszystkim w zakresie tworzenia programów szkoleń oraz działań promocyjnych
- promocja zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, promocja edukacji cyfrowej oraz innych działań Fundacji m.in. w oparciu o aktywne wykorzystanie mediów społecznościowych
- współpraca z Centrami Edukacji i Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych – Oddziałami Fundacji i innymi Pionami Fundacji w zakresie realizacji projektu
- realizacja innych działań na zlecenie przełożonej/go
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- znajomość tematyki dostępności cyfrowej dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności (m.in. standard WCAG 2.0, technologie TIK zwiększające dostępność)
- znajomość tematyki rozwoju kompetencji cyfrowych (w tym e-usług, Public Internet Access Points, etc.)
- wysokie kompetencje w obszarze technicznej obsługi mediów społecznościowych (co najmniej Facebook, YouTube) – umiejętność wykorzystywania funkcjonalności gwarantujących dostępność tych narzędzi
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- systematyczność i odpowiedzialność,
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość Kodeksu Kodeks etyki współpracy z przedsiębiorcami w działaniu 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dostępnego na stronie internetowej https://cppc.gov.pl/wp-content/uploads/zal.-15-Kodeks_wspolpracy_z_przedsiebiorcami.pdf
DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ:
- umiejętność prowadzenia audytów zgodności produktów informatycznych ze standardem WCAG 2.0.
- minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów na rzecz osób z niepełnosprawnościami
- minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów polegających na współpracy z gminami wiejskimi i małomiasteczkowymi lub podmiotami z terenów tych gmin (w tym PIAP-y)
- wykształcenie wyższe
- wykształcenie informatyczne
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 27.01.2019 r. na adres: sylwia.danilowska@idn.org.pl i podanie tematu maila: Ekspert/-ka ds. dostępności i PIAP
Prosimy o załączanie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926).”
Prosimy o podanie oczekiwanej stawki brutto (w przeliczeniu na pełen etat).
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.