Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami od 1991 roku. Wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy. Jesteśmy profesjonalną Agencją Zatrudnienia (nr. 947) wspieramy pracodawców w doradztwie, szkoleniach, prowadzimy projekty rekrutacyjne, pomagamy wdrażać strategie CSR i zarządzać różnorodnością w miejscu pracy.

W naszej organizacji dążymy do promowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym wśród naszych pracowników. Oferujemy elastyczny i przyjazny rodzinie czas pracy. Dbamy o to, by nasz zespół był różnorodny. Obecnie aż 27% jego składu stanowią osoby z niepełnosprawnościami.

W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Specjalista ds. PR i komunikacji

Kogo szukamy?

Osoby, która:

  • bardzo dobrze zna język polski i posiada lekkie pióro,
  • biegle porusza się w mediach społecznościowych (FB, TT, LinkedIn),
  • interesuje się sprawami publicznymi, dobrze orientuje się w aktualnych wydarzeniach związanych z politykami publicznymi i chętnie je śledzi,
  • posiada umiejętność proaktywnego nawiązywania kontaktów (networking),
  • mile widziana umiejętność posługiwania się Canvą i innymi programami do tworzenia grafik,
  • jest kreatywna, ambitna i będzie miała ciekawe pomysły na wyniesienie naszej komunikacji na jeszcze wyższy poziom.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • opracowywanie i wdrażanie planów promocyjno-marketingowych Fundacji,
  • nadzór strategiczny i prowadzenie mediów społecznościowych Fundacji (redakcja, planowanie, mierzenie skuteczności, optymalizacja treści),
  • pomoc w aktualizacji naszej strony www (system WordPress),
  • tworzenie i optymalizację treści związanych z rozwojem naszej komunikacji,
  • wyszukiwanie wartościowych i ciekawych treści (research),
  • tworzenie materiałów prasowych, publikacji, ulotek,
  • tworzenie i rozwijanie strategii komunikacji naszej organizacji,
  • tworzenie i organizację konferencji i innych wydarzeń oraz spotkań z interesariuszami w Fundacji,
  • aktywne uczestnictwo w tworzeniu komunikacji wewnętrznej
  • nadzór nad warstwą komunikacyjną we wszystkich prowadzonych przez Fundację działaniach,
  • przygotowywanie monitoringów, analiz i raportów z obszaru komunikacji.

Niezbędne wymagania: 

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • praktyczna znajomość prowadzenia działań marketingowych dotyczących komunikacji wizerunkowej,
  • doświadczenie dziennikarskie/public relations/marketingu/digitalu,
  • umiejętność redagowania treści oraz ich wizualizacji adekwatnie do specyfiki danej grupy odbiorców – prosimy o podanie linku lub przesłanie swoich min. 3 materiałów – np. artykułów, notek prasowych itp.

Co oferujemy?

  • interesującą i rozwijającą pracę w bardzo dużej organizacji pozarządowej działającej na terenie całej Polski,
  • pracę w dużej organizacji pozarządowej aktywnie uczestniczącej w debacie publicznej i angażującej się w kreowanie polityk publicznych,
  • możliwość nawiązywania współpracy i utrzymywania kontaktów z różnorodnymi partnerami biznesowymi, publicznymi oraz pozarządowymi,
  • umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w biurze blisko Centrum (zlokalizowanym w okolicy Metra Pole Mokotowskie).

Dostępność miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami

Biuro w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu aplikacji czy rozmowy rekrutacyjnej – skontaktuj się z nami na podany w ogłoszeniu mail.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego oraz przykłady przygotowanych przez siebie materiałów do dnia 31.01.2020 r. na adres: marta.bartold@aktywizacja.org.pl. W aplikacji prosimy wskazać swoje oczekiwania finansowe.

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych – Fundację Aktywizacja (FA) z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 9/9A 02-004 w Warszawie. Podstawę prawną przetwarzania moich danych stanowi moja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – RODO) oraz w zakresie danych dot. mojej ew. niepełnosprawności art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dane będą przetwarzane w celu dopełnienia wszystkich formalności zwianych z procesem rekrutacji. Dokumenty trzech najlepszych kandydatów /kandydatek będą archiwizowane przez okres wymagany prawem lub umową projektu, do którego aplikuję i mogą być wykorzystywane w przyszłych rekrutacjach, na co również wyrażam zgodę. Po zakończeniu procesu rekrutacji lub ww. terminów dane zostaną usunięte.

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami lub kandydatkami.