Asystentka/Asystent Zarządu

#AktywujPracę

Wróć do ogłoszenia oferty na pozycję Asystentka/Asystent Zarządu

Informacje na temat stanowiska

  • Łódź
  • łódzkie
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Stacjonarna
  • Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami

Szczegóły oferty

Twoja praca będzie polegała na

  • dbaniu o sprawne funkcjonowanie biura zarządu firmy,

  • wspieraniu członków zarządu oraz managerów centralnych firmy w wykonywaniu obowiązków służbowych,

  • prowadzeniu kalendarza organizacyjnego zarządu firmy,

  • umawianiu, organizowaniu i obsłudze sekretarskiej spotkań, posiedzeń, wyjazdów służbowych z udziałem lub na zlecenie zarządu firmy,

  • kontaktowaniu się w imieniu zarządu/firmy z interesantami, urzędami, kontrahentami, prowadzeniu korespondencji w sprawach,

  • zarządzaniu skrzynką pocztową zarządu firmy,

  • zbieraniu wymaganych informacji oraz danych, a następnie przygotowywaniu ich analizy oraz raportów na potrzeby zarządu firmy,

  • tworzeniu pism i zarządzeń związanych z działalnością zarządu i pracą biura zarządu,

  • zarządzaniu obiegiem dokumentów w sekretariacie, archiwizacja dokumentów,

  • dbaniu o potrzeby w zakresie zakupów materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych,

  • udziale w procesie obiegu faktur związanych z funkcjonowaniem jednostek centralnych firmy.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli

  • masz wykształcenie minimum średnie,

  • posiadasz dobrą znajomość obsługi pakietu MS Office,

  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej oraz rozwiniętych zdolnościach komunikacyjnych,

  • cechujesz się zdolnościami organizacyjnymi,

  • znasz język angielski,

  • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań  aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami).

W ramach współpracy otrzymasz

  • pracę w nowoczesnej firmie podążającej za trendami rynkowymi, wpierającej Twoje aspiracje zawodowe oraz stwarzającej możliwości rozwoju zawodowego,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • atmosferę otwartości, wzajemnego szacunku, relacje partnerskie na wszystkich poziomach organizacji,

  • atrakcyjne wynagrodzenie,

  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań,

  • zniżki pracownicze,

  • dofinansowanie do zajęć sportowych oraz opieki medycznej,

  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym.

W ramach naszych fundacyjnych działań, wspólnie zaplanujemy Twój rozwój zawodowy poprzez udział w wybranych przez nas formach wsparcia

przygotowanie do procesu rekrutacji a w tym:

  • opracowanie dokumentów aplikacyjnych,

  • przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,

ponadto:

  • monitoring i wsparcie po rozpoczęciu zatrudnienia,

  • dodatki aktywizacyjne do kwoty 550 zł. netto po podjęciu i utrzymaniu zatrudnienia.

Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne

Ze względu na misję Fundacji nasze procesy są dedykowane osobom z niepełnosprawnościami.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/ rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym lub kontaktowym.

Znajdź pracę wspólnie z Fundacją Aktywizacja

Po kliknięciu "Aplikuj" zostaniesz przekierowany/ przekierowana
do formularza aplikacyjnego.

Aplikuj na Asystentka/Asystent Zarządu strona otwiera się w nowym oknie

Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z naszą ofertą!

Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na informacje zwrotną na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.
Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947
Projekt Aktywny Start II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów lub masz pytania dotyczące współpracy z nami zgłoś się do nas:

Zadzwoń:506941762

Wyślij SMS

Umów się na spotkanie i odwiedź nas w naszym biurze
Fundacja Aktywizacja Oddział w Łodzi
Aleja Mickiewicza 15 A
90-443 Łódź
Wyślij nam wiadomość korzystając z FORMULARZA KONTAKTOWEGO DLA KANDYDATA/ KANDYDATKI, a my skontaktujemy się z Tobą, by opowiedzieć Ci o możliwościach Twojego rozwoju.

Skontaktuj się z nami

BEZPŁATNY KREATOR CV I LISTU MOTYWACYJNEGO

Jeśli masz problem z przygotowaniem odpowiedniego CV lub listu motywacyjnego, zapraszamy do skorzystania z naszego bezpłatnego kreatora.

Przejdź do kreatora CV i listu motywującego

Odwiedź naszą strefę dla osób z niepełnosprawnościami

Szukasz pracy lub zastanawiasz się nad jej zmianą? Chcesz podnieść swoje kwalifikacje i pracować w wymarzonym zawodzie? A może cały czas szukasz swojego miejsca na rynku pracy?

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc i dlaczego warto z nami współpracować.

Przejdź do strefy dla osób z niepełnosprawnościami