Staż – Asystent działu marketingu
Szczegóły oferty pracy
Wróć do ogłoszenia oferty na pozycję Staż – Asystent działu marketingu

Informacje na temat stanowiska
Gdańsk, Gdynia, Pruszcz Gdański, Sopot, Tczew, Wejherowo
Pomorskie
Staż, Umowa o pracę
Pełny etat
Hybrydowa
Szczegóły oferty
Twoja praca będzie polegała na
- Obsłudze klientów - komunikacji mailowej i telefonicznej, zarządzanie bazą danych,
- Przedstawianiu ofert klientom, budowanie dobrych relacji,
- Pozyskiwaniu klientów na szkolenia, doradztwo i usługi marketingowe,
- Organizacji szkoleń,
- Obsłudze Social Media klientów firmy i programu Canva,
- Aktualizacji informacji na stronie internetowej, dodawanie treści,
- Administracji biurowej: dokumentacja związana z pozyskiwaniem dofinansowań, rozliczanie dofinansowań szkoleń,
- Dbałość o biuro oraz zaopatrzenie.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli
- Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej),
- Posiadasz podstawową wiedzę na temat marketingu: w szczególności Social Media,
- Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu obsługi Canva lub innego programu graficznego,
- Masz wiedzę z zakresu obsługi komputera, w tym: worda, excela i poczty mailowej,
- Posiadasz umiejętność korzystania z Internetu – wyszukiwarki internetowe,
- Posiadasz znajomość obsługi komputera, skanera, projektora lub rzutnika,
- Twoją mocną stroną jest kontakt z klientem,
- Jesteś komunikatywny, odpowiedzialny i punktualny.
Mile widziane
Lekkie pióro lub umiejętność nagrywania rolek (na Instagrama lub TikToka – warunek niekonieczny).
W ramach współpracy otrzymasz
- możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po odbyciu stażu,
- w ramach stażu oferujemy szkolenia z zakresu marketingu online (Social Media, E-commerce, SEO),
- Możliwość pracy hybrydowej,
- dodatki motywacyjne do kwoty 400,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
- stypendium stażowe wynoszące 1650 zł netto miesięcznie,
- kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe,
- wsparcie doradcy zawodowego, który udzieli Ci pomocy w wyborze zawodu i kierunku kształcenia,
- wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przeanalizują Twoje CV i zajmą się poszukiwaniem wymarzonej przez Ciebie pracy,
- dodatkowo oferujemy darmowe konsultacje prawnicze oraz psychologiczne w ramach uczestnictwa w projekcie.
Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne
Ze względu na misję Fundacji nasze procesy są dedykowane osobom z niepełnosprawnościami.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/ rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym lub kontaktowym.
Znajdź pracę wspólnie z Fundacją Aktywizacja
Po kliknięciu "Aplikuj" zostaniesz przekierowany/ przekierowana
do formularza aplikacyjnego.
Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z naszą ofertą!
Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas
wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na informacje zwrotną na temat
swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi
kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.
Numer certyfikatu 947
Odwiedź naszą strefę dla osób z niepełnosprawnościami
Szukasz pracy lub zastanawiasz się nad jej zmianą? Chcesz podnieść swoje kwalifikacje i pracować w wymarzonym zawodzie? A może cały czas szukasz swojego miejsca na rynku pracy?
Dowiedz się jak możemy Ci pomóc i dlaczego warto z nami współpracować.
