Specjalista/ Specjalistka ds. PR i komunikacji

Szczegóły oferty pracy

Wróć do ogłoszenia oferty na pozycję Specjalista/ Specjalistka ds. PR i komunikacji

Informacje na temat stanowiska

  • Warszawa
  • Mazowieckie
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Hybrydowa

Informacje na temat miejsca pracy

  • Dostępne dla osób poruszających się na wózkach
  • Parking z wyznaczonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami
  • Toaleta dostępna dla osób na wózkach

Rozwijaj swoją karierę wspólnie z Fundacją Aktywizacja i pracuj z pasją

Dołączając do naszego zespołu, będziesz zajmować się

  • wdrażaniem planów promocyjno-marketingowych Fundacji,
  • prowadzeniem mediów społecznościowych Fundacji (redakcja, planowanie, mierzenie skuteczności, optymalizacja treści),
  • aktualizacją naszej strony www (system WordPress),
  • tworzeniem i optymalizacją treści związanych z rozwojem naszej komunikacji,
  • wyszukiwaniem wartościowych i ciekawych treści,
  • tworzeniem materiałów prasowych, publikacji, ulotek,
  • współtworzeniem i organizacją konferencji i innych wydarzeń oraz spotkań z interesariuszami w Fundacji,
  • aktywnym uczestnictwem w tworzeniu komunikacji wewnętrznej,
  • przygotowywaniem analiz i raportów z obszaru komunikacji.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli

  • bardzo dobrze znasz język polski i posiadasz lekkie pióro,
  • biegle poruszasz się w mediach społecznościowych (FB, Instagram, LinkedIn),
  • interesujesz się sprawami publicznymi, dobrze orientujesz się w aktualnych wydarzeniach związanych z politykami publicznymi i chętnie je śledzisz,
  • posiadasz umiejętności proaktywnego nawiązywania kontaktów,
  • sprawnie posługujesz się Canvą, CupCat i innymi programami do tworzenia grafik,
  • pakiet Ms Office nie ma przed Tobą tajemnic,
  • odnajdujesz się zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej,
  • jesteś kreatywna/y, ambitna/y i będziesz miała ciekawe pomysły na wyniesienie naszej komunikacji na jeszcze wyższy poziom :)
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
  • posiadasz praktyczną znajomość prowadzenia działań marketingowych dotyczących komunikacji wizerunkowej,
  • masz doświadczenie dziennikarskie/public relations/marketingu/digitalu,
  • posiadasz umiejętność redagowania treści oraz ich wizualizacji adekwatnie do specyfiki danej grupy odbiorców – osoby zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną zostaną poproszone o próbki swoich tekstów na zlecony temat

Mile widziane

  • Doświadczenie we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami. Jeśli jednak go nie masz, nie martw się. Wszystkiego Cię nauczymy :)

W ramach współpracy oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
  • Premie kwartalne.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej. Oferujemy szeroki pakiet opcji, bo zależy nam na zdrowiu Twoim i Twoich bliskich.
  • Dodatkowy dzień wolny w roku.
  • Bon na hobby – by móc rozwijać swoje pasje.
  • Dofinansowanie do karty multisport.
  • Elastyczne godziny pracy – możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 – 9:00 i zakończenia między 15:00 – 17:00.
  • Pracę w trybie hybrydowym – 2 dni z biura, 3 dni zdalnie.
  • Otwartą kulturę organizacyjną.
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji w ramach Fundacyjnej Akademii AA+.
  • Doskonała lokalizacja blisko Centrum, zaledwie 5 minut od metra Pole Mokotowskie.
  • Biuro w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Pozytywną atmosferę, dużą dawkę poczucia humoru, a z okazji rocznicy pracy czy urodzin dziecka spersonalizowany prezent wraz z życzeniami dostosowanymi do tego wyjątkowego momentu.

Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne

Ze względu na misję Fundacji nasze procesy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/ rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym lub kontaktowym.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała wyślij nam swoje CV

Znajdź pracę wspólnie z Fundacją Aktywizacja

Po kliknięciu "Aplikuj" zostaniesz przekierowany/ przekierowana
do formularza aplikacyjnego.

Aplikuj na Specjalista/ Specjalistka ds. PR i komunikacji strona otwiera się w nowym oknie

Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z naszą ofertą!

Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na informację zwrotną na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.
Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947

Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów lub masz pytania dotyczące współpracy z nami zgłoś się do nas:

Wyślij nam wiadomość korzystając z FORMULARZA KONTAKTOWEGO DLA KANDYDATA/ KANDYDATKI, a my skontaktujemy się z Tobą, by opowiedzieć Ci o możliwościach Twojego rozwoju.

Skontaktuj się z nami

BEZPŁATNY KREATOR CV I LISTU MOTYWACYJNEGO

Jeśli masz problem z przygotowaniem odpowiedniego CV lub listu motywacyjnego, zapraszamy do skorzystania z naszego bezpłatnego kreatora.

Przejdź do kreatora CV i listu motywującego

Przejdź do zakładki Kariera

Fundacja Aktywizacja również zatrudnia! Sprawdź na jakie stanowiska właśnie rekrutujemy.

Przejdź do zakładki Kariera