Jak wygląda współpraca z nami
Krok 1. Skontaktuj się z nami
Aby skontaktować się z nami możesz odwiedzić jedno z naszych biur zlokalizowanych w 13 województwach lub skontaktować się z naszym ekspertem/ ekspertką w określonym regionie. Możesz również napisać do nas e-maila lub skorzystać z naszego formularza kontaktowego dla pracodawców, wysyłając prośbę o kontakt, po której nasz specjalista/ specjalistka skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach i umówić się na spotkanie.
Nasze formularze są skorelowane z odpowiednimi biurami, więc określając województwo, masz pewność, że Twoje zapytanie trafi do właściwego eksperta/ ekspertki ds. rynku pracy, którzy doskonale znają specyfikę regionu i będą mogli odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Pobierz nasz katalog i dowiedz się, jak nasza Fundacja może Ci pomóc/ wesprzeć Twój biznes.
Krok 2. Poznajmy się w trakcie spotkania
Efektywna współpraca rozpoczyna się od poznania się, dokładnej analizy potrzeb i określenia celu. Dlatego już na początku zaprosimy Cię na spotkanie. Może ono odbyć się online, możemy zaprosić Cię do naszego biura lub to my odwiedzimy Twoją firmę.
W trakcie spotkania poprosimy Cię o opowiedzenie nam o swojej firmie, modelu biznesowym, celach, potrzebach i doświadczeniach związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami.
Opowiemy Ci również o nas i o formalnych warunkach współpracy z nami.
Krok 3. Poznaj możliwości i optymalne rozwiązania
Po naszym spotkaniu w ustalonym czasie otrzymasz od nas ofertę z propozycją rozwiązań, przygotowanych na podstawie informacji przekazanych nam na spotkaniu. Dodatkowo otrzymasz od nas draft umowy.
Zależy nam, aby wdrażane rozwiązania były skuteczne i zapewniały długofalowy sukces naszych partnerów biznesowych, dlatego w trakcie konsultacji będziemy wspólnie wypracowywać optymalne i najbardziej satysfakcjonujące rozwiązania, nastawione na otwartą komunikację i współpracę.
Krok 4. Przejdźmy razem przez formalności
Pomożemy Ci przejść przez wszystkie formalności wynikające ze współpracy z nami i skorzystania z oferowanych przez nas usług.
Przed rozpoczęciem współpracy wspólnie opracujemy formalne ramy współpracy i odpowiemy na wszelkie wątpliwości i pytania. Dbamy o to, by ten etap odbył się szybko, sprawnie i efektywnie oraz by był transparentny dla obu stron.
Krok 5. Rozpocznijmy naszą współpracę
Po podpisaniu umowy i dopięciu wszystkich formalności dotyczących naszych ustaleń, niezwłocznie przechodzimy do działania.
Na każdym etapie realizacji pozostajemy z Tobą w stałym kontakcie, dzięki czemu możemy na bieżąco reagować i odpowiadać na pojawiające się pytania i potrzeby.
Masz pytania?
Chcesz zacząć zatrudniać osoby z niepełnosprawnościami, ale nie wiesz jak się do tego przygotować i od czego zacząć?
Skontaktuj się z nami, a nasi eksperci/ ekspertki odpowiedzą na wszystkie wątpliwości i pytania oraz doradzą najbardziej optymalne rozwiązania do Twoich potrzeb i modelu biznesowego.